niedziela, 28 lipca 2013

:)

Napisałam komentarz u tej dziewczyny co skopiowała moją historię:

"Prowadzisz bardzo ciekawy blog, szkoda, że mam identyczny... Pisałam tego bloga od prawie roku i poświęciłam wiele wolnego czasu, nie ucieszyłam się, gdy zobaczyłam, że ktoś go skopiował i podpisał się pod nim imieniem czy nazwiskiem albo nickiem. Uszanuj proszę prawa autorskie i więcej nie kopiuj rozdziałów z mojego bloga. Jeżeli jednak się tak stanie, zgłoszę to bloggerowi i nie będzie wesoło..."

I do tego jeszcze:
"LINK na mojego bloga: http://onedirection-and-my-life.blogspot.com/
Chcesz to czytaj, komentuj, ale miej trochę wyobraźni i spróbuj napisać własną historię!"


Mam nadzieję, że dziewczyna przeczyta to i ogarnie cztery litery... Rozdział jutro albo pojutrze...

Love you all <3 i="">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz