wtorek, 18 czerwca 2013

Krótka informacja

Chciałam okropnie podziękować dziewczynom, które ostatnio skomentowały mojego bloga, sprawiłyście, że na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Co do rozdziału... Pojawi się jutro albo pojutrze. Jeszcze raz dziękuję.
                                                                                                                                               
                                                                                                                                        Camille :)

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że się nie zniechęcasz do pisania bo robisz naprawdę super xD nie mogę się doczekać następnego rozdziału normalnie pękam z niecierpliwości na następny :P Bardzo Ci dziękuję, że robisz to dla nas, sprawia mi to wielką radość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się gęba śmieje jak to czytam :) Dzięki Anonimko!
      Pozdrawiam. Cam.

      Usuń